You Plus

Labākie Nissan dīleri ir Viļņā

Reizi gadā visu Nissan dīleru pārstāvji Baltijā pulcējas uz semināru, lai dalītos pieredzē, novērtētu gada laikā paveikto darbu un izvēlētos labākos un mērķtiecīgākos savā starpā. Šī gada Nissan Drive ikgadējais seminārs notika Tartu, Igaunijas Nacionālajā muzejā. No 236 Nissan dīleriem visā Ziemeļeiropā, par labāko tika nosaukts Fakto Autocentras, kas atrodas Viļņā.

 

 

 

Labākā Nissan dīlera izvēle nav balstīta uz skaistumkonkursa kritērijiem vai uzņēmuma peļņas lieluma. Pārdošanas mērķu sasniegšana ir viens no kritērijiem, bet liela daļa no Nissan ideoloģijas un principiem balstās uz klienta nozīmi un apkalpošanas kvalitāti, nevis kvantitāti.

 

 

“Automobiļu dīleru centri varētu pārdot daudz Nissan markas automobiļus, bet, ja klienti nav laimīgi un apmierināti, tad automobiļu dīleriem nav nekāda iespēja konkurēt par labākā Nissan dīlera titulu Baltijā, kur nu vēl Ziemeļeiropā vai visā pasaulē,” saka uzņēmuma Nissan Nordic Europe reģionālais vadītājs Margus Miks (Margus Mikk).

 

“Paralēli galvenajai balvai, mēs augsti novērtējam arī pēcpārdošanas apkalpošanas kvalitāti, jo caur servisu klients ar mums sazināsies turpmākos gadus. Arī šī balva šogad devās uz Viļņu, jo klienti augstu novērtēja vietējo uzņēmumu UAN Raitas,” informēja M. Miks.

 

“Kā Nissan Nordic Europe reģionālajam vadītājam man nerūp tikai pārdošanas apjomi un peļņa, jo tad darbs būtu bezjēdzīgi garlaicīgs. Es pieņemu, ka mūsu labākajiem dīleriem ir tāds pats domāšanas koncepts – klientu laime ir svarīgāka par sausiem skaitļiem. Tas atspoguļojas vērtējumos, ko viņi mums sniedz par klientu apkalpošanas kvalitāti gan pārdošanas procesā, gan arī vēlāk pēcpārdošanas apkalpošanā.”

 

Fakto Autocentras, Viļņā, tagad sacenšas par pasaules labākā Nissan dīlera titulu. Lai to iegūtu, dīlera centram jābūt kā lieliskam a la carte Nissan restorānam. “Pēc būtības klientam ienākot dīlera centrā ir jāsaņem Michelin restorāna cienīga apkalpošana, turklāt par saprātīgu cenu,” saka Margus Miks.

 

 

Jauna automobiļa iegādes process ievērojami atšķiras no tā, kāds tas bija agrāk – klients zina, ko vēlas, un ir kompetents partneris sarunā. Viņi ne tikai iegādājas produktu – viņi iegūst uzticību un drošību. Tas ir nepārtraukts pilnveidošanās, mācīšanās un attīstības process. Tas, kurš tam pielāgosies vislabāk, būs uzvarētājs!

 

Donatas Rutkauskas, apbalvotā UAB Fakto Autocentras vadītājs, stāsta, ka viņi ilgi un cītīgi strādājuši, lai iegūtu šo titulu. “Mēs pievēršam papildus uzmanību saviem klientiem un pastāvīgi veicam uzlabojumus. Nepārtraukta pašpilnveidošanās atļauj mums uzlabot sevi un pārvarēt jaunus izaicinājumus.”

 

“Fakto Autocentras ir apbalvots ar labākā Baltijas Nissan dīlera centra titulu 2008.,2013. un 2017.gadā. Turklāt 2013.gadā mēs bijām labākie visā Ziemeļeiropā. Tas skaidri parāda, ka mēs esam uz pareizā ceļa. Esmu ļoti lepns un pateicīgs mūsu komandai,” piebilda Donatas Rutkauskas.

 

Nissan klientu apkalpošanā uzsvars tiek likts ne tikai uz to, lai klientam piedāvātu automobili, kas vislabāk atbilst viņu vajadzībām, bet arī nodrošinātu augstas kvalitātes atbalsta pakalpojumus - Nissan piedāvā bezmaksas automobiļa “veselības” pārbaudi, labāko servisu kopā ar labāko cenas garantiju, bezmaksas 24/7 automobiļa palīdzību un bezmaksas servisa maiņas automobili apkopes un remonta laikā.

 

“Tā nav sakritība, ka Nissan ir starp labākajiem automobiļu zīmoliem Baltijas tirgū. Tas, vai Jums patīk Nissan vai nē, ir gaumes jautājums, bet labākajiem Nissan dīleriem ir jāpārsniedz klientu cerības visos iespējamos veidos,” piebilst Margus Miks.

 

Nissan QASHQAI krosovers gadiem saglabājis savu pozīciju Baltijas pārdošanas topu virsotnē un saņēmis daudz uzslavu no pircējiem. Savukārt, Nissan LEAF, jaunākās paaudzes ektroautomobilis, bija populārākais elektroautomobilis Eiropā 2018.gadā.