You Plus

Nissan City Hub Francijā piedzīvo vispasaules debiju: jauna komerciāla vīzija par nākotnes mobilitātes un klientu pieredzes revolucionizēšanu

Nissan atklāja savu pirmo Nissan City Hub – revolucionāru, jaunu pieeju, kurā krustojas e-komercijas un konceptveikala idejas, kas savu debiju piedzīvo dažu soļu attālumā no Parīzes, rosīgajā Vélizy 2 tirdzniecības centrā.

 

Nissan City Hub sniegs īpašu ekskluzīvu un visaptverošu pieredzi, kurā patērētāji atrodas Nissan nākotnes mobilitātes vīzijas centrā.

 

Pateicoties Nissan City Hub, cilvēki būs mūsu nākotnes mazumtirdzniecības vīzijas centrā... nemaz neatraujoties no sava ierastā iepirkšanās ritma,” komentēja Leons Dorsers (Leon Dorssers), Nissan Motor Co., Ltd. Globālās tirdzniecības un mazumtirdzniecības korporatīvais viceprezidents. “Šodienas notikums atzīmē jaunu soli pretim mūsu globālajai komerciālajai stratēģijai, kurā tiek izmantota e-komercija un jaunas mobilitātes tehnoloģijas, lai uzlabotu klientu pieredzi gan tiešsaistē, gan bezsaistē.”

 

Kens Ramirezs (Ken Ramirez), Nissan Europe Pārdošanas un mārketinga nodaļas vecākais viceprezidents, piebilda: “Turpinot atbilst dažādajām mūsdienu klientu vajadzībām, mēs ar lepnumu atklājam pasaulē pirmo Nissan City Hub pieredzi Parīzē. Pateicoties jaunām tehnoloģijām un rīkiem, Nissan City Hub klientam sniedz unikālu visaptverošu ceļojumu un nemanāmu nepārtrauktību, pārslēdzoties starp tiešsaisti un bezsaisti.”

 

Izplatīšanas tīkla jaunizveide

 

Saskaņā ar Bain & Company 2017. gadā veikto pētījumu, 50 % automobiļu pirkumu sākas tiešsaistē un 60 % patērētāju par zīmolu, modeli un cenu ir izlēmuši jau pirms ierašanās dīleru centrā. Lai izveidotu jaunu saikni ar klientu jaunajām prasībām un patēriņa ieradumiem, Nissan nākotnes mazumtirdzniecības stratēģijas attīstība dziļi sakņojas jaunā, nemanāmā un integrētā modelī, kurā tiek izmantotas gan dīleru centru vietējās zināšanas un spēcīgie pamati, gan jaunās iespējas, ko rada digitalizācija.

 

Šī jaunizveidotā izplatīšanas tīkla mērķis ir sniegt industrijā labāko klientu pieredzi un pārsniegt klientu gaidīto ar uzlabotu tiešsaistes un bezsaistes ekosistēmu, kuras pamatā ir jauni formāti un jaunas tehnoloģijas, kas viņiem sniegs pilnīgu kontroli pār iepirkšanās procesu un atbalstīs viņus visa ceļojuma gaitā, pateicoties produktu ekspertiem un partneru dīleriem.

 

Altaïr grupa (Nissan dīleri) šīm pārmaiņām saistībā ar Nissan City Hub drīz vien pievienojās: “Tā ir dabīga industrijas evolūcija – jaunu iespēju un tehnoloģiju izmantošana, lai uzlabotu klientu apkalpošanu, tajā pašā laikā izmantojot citu pieeju mūsu tradicionālajam izplatīšanas modelim. Tas nelikvidē pieejamās iespējas, bet gan klientiem sniedz citādu pieredzi.”

 

Visaptverošas pieredzes ieviešana Nissan Inteliģentajā mobilitātē

 

Nissan City Hub ir revolucionāra, jauna pieeja, kurā integrēta digitāla ekosistēma un skatienu piesaistošs konceptveikals Vélizy 2 tirdzniecības centrā. Nissan City Hub, kas piedāvā pilnīgi jaunu klientu pieredzi, pateicoties savai unikalitātei automobiļu industrijā, ir rosīgs galamērķis ar lielām ambīcijām: 88 m2 ekrāna virsmas un displeju, 5 īpaši atvēlētas vietas modeļu testa braucienu nodošanai un ieplānota paplašināšana 2019. gada rudenī.

 

Jaunie e-komercijas risinājumi, kas klientiem tiek piedāvāti Nissan City Hub, ir izstrādāti ar nolūku sniegt ērtu lietošanu un vairākas iespējas personalizēt un iegādāties automobiļus tieši tiešsaistē, neradot nekādu spiedienu uz klientu. Nepieciešami tikai daži klikšķi – Nissan LEAF vai QASHQAI iegāde vēl nekad nav bijusi tik viegla.

 

Klientus sagaida Nissan Inteliģentās mobilitātes “vēstnieki”, Īpaša komanda ar pieredzi dažādās mazumtirdzniecības nozarēs, piemēram, māksla, mūzika un jaunās tehnoloģijas, kas vadīs šo jauno klientu pieredzi.

 

Visa centrā ir Nissan Inteliģentā mobilitāte ar tās ikonu, Nissan LEAF – Eiropā pārdotāko elektroautomobili, un jaunām tehnoloģijām, piemēram ProPilot, kas vadītājam sniedz vairāk pārliecības, vadot automobili.

 

Pēc plānotās paplašināšanas, Nissan City Hub patērētājiem sniegs arī iespēju iepazīties ar xStorage Home, inovatīvu enerģijas uzkrāšanas risinājumu, kas izmanto jaunus un atjaunotus Nissan elektroautomobiļu akumulatorus, kā arī ar Francijā pirmo ātrās uzlādes tīklu elektroautomobiļiem.

 

Turklāt Nissan City Hub klientiem būs iespēja pieprasīt, lai viņu automobili piegādā uz Vélizy, kādu citu Altaïr grupas dīleru centru vai pat uz mājām.

 

Šī jaunā Nissan nākotnes mazumtirdzniecības izplatīšanas stratēģija liek pamatus jaunas, unikālas komerciālās vīzijas paplašināšanai, kuru vēlas īstenot arī citā līdzīgās metropolēs, piemēram, Berlīnē, Tokijā vai Šanhajā.